måndag 29 december 2008

Long day

Ja idag har det varit en mycket lång och fartfylld dag. Allt började imorse klockan NIO ca då erik väckte mig för han skulle iväg på vemdalen med resten av hela sundsvall, jag var tröttast och surast i världen och sen fick jag skjuts hem. Jag åt lite och duschade, sen åkte jag med pappa in till stan för att byta jackan, och självklart fanns det inte min storlek nånstans i hela sverige, så jag måste gå runt i en för stor jacka... -Hemska barndomsminnen från nyland...
När jag inte hade bytt den så träffade jag Jesper sebby och arvid så då gick jag med dom resten av dan, köpte en tröja och en kebab....
Åkte vidare till birsta med pappa där jag inte kunde motstå frestelsen av att köpa one tree hill säsong 5 som för övrigt verkar vara en värdelös säsong =( Men det ser iaf snyggt ut på filmhyllan!

Nu ska jag se klart den här säsongen och sen göra nåt askul och häftigt. Pussy!

Inga kommentarer: