lördag 31 januari 2009

Leiii

Heil!
I onsdags åkte jag och erik till stockholm för att se ett av mina favoritband Oasis på globban. Dom tre första låtarna höll jag på att spy, men sen blev det bara bättre och bättre:D Underbart!
Sen på torsdan gick vi runt på stan för att jag tänkte shoppa litegrann då, men det gick inte så bra när man hade en erik flåsandes i nacken som bara tyckte det var tråkigt att gå runt där, såå det blev en väska och ett par jeansshorts från topshop. (ps. skall ha tilll sommarnnnn)

Sen hem och åkte till birsta på fredan där jag hittade en iPod som jag bara måste ha. Jag köpte den men nu vill jag inte ha den längre, tänkte att jag ska leta rätt på den jag har tappat bort först, och sen ska jag spara lite pengar så man kommer iväg till utomlandet snart.

Nuuuuuuu ska jag åka till birsta och lämna tillbaks skiten, och sen åker jag iväg på överraskningsparty. Höh.

Sov gotts!

Ps. Vårshowen var kalasbra! Math va helt klart höjdpunkten. Tack.

Inga kommentarer: