söndag 25 januari 2009

Pix

Hahallå. Gårdagen var hur lyckad som helst! Började med att jag, karin och alice gjorde oss iordning tillsammans hemma hos mig, sen gick vi i en snöstorm hem till lisa där det var mysig stämning. Så småningom kom fler folk och det blev stämning och dans:) och det va roligt att alla hade peruker på sig.
Sen vid två ungefär kom forra och simon förbi och hämtade mig och stina, vi åkte hem till papa och åt mat och skulle se alla tusenbröderavsnitt tänkte vi, vi såg i ungefär 12 minuter innan alla somnade.
Imorse såg jag pippi på dom sju haven, sen gick jag bort till mama och nu ska jag snart åka in till staden för att städa..Mmm vad kul det ska bli.....!!!!!!!!....
Imorn äre skola, och på onsdag åker jag till tjockholmen och kikar på oasis :D

Men nuuuuuuuu regnar det. Hej hej.

Inga kommentarer: