torsdag 19 februari 2009

AT

Denna afton har jag sett lyxfällan i sällskap av Alice. Jag blev frustrerad och arg av den förbannade negern som satt där i TV-rutan!!! Han fattade ingenting av någonting. Han hade en månadsinkomst på 8000 kronor, dom spenderade han på krogen med att bjuda laget runt på öl. Observera att han hade fyra barn som fick sova på golvet, så att han kunde göra sin krogrunda 3-4 gånger i veckan.

Karln vägrade också att skaffa sig ett jobb, för han trodde att han skulle kunna göra succé med sin musik. SNART skulle ett genombrott komma. Hans platta skulle göra revolution.
Jag hoppas att MODUPEH klarar sig fint här i livet.

Nä, nu ska jag kika igenom min mail innan jag lägger mig i sängen och gastar ut mina aggressioner in i kudden.
Godnatzi.

Ps! Kan tyvärr inte göra utmaningen jag blev utmanad på av stina, för det fungerar inte attt kopiera och klistra in på min bloggsida :((((((((888..

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja han var en riktig sopa. Stackars barneeen:'(

Anonym sa...

jag vet :( jag hatar den människan mest av allt .. ..