tisdag 24 februari 2009

Non siamo solo

Idag var den dagen jag insåg att jag aldrig mer ska laga mat själv. Jag stod i köket och skulle kocka ihop nåt häftigt och gott tänkte jag, så jag gjorde kyckling och ris med en läcker sås till. Vart det läckert? Nej. Jag höll på att spy på grund av den groteska smaken och nu sitter man fortfarande hungrig. Det är tur att man har blivit bortbjuden på en kvällssemla senare då.

Imorn får man pengar!!! Då ska jag åka direkt till birsta och köpa en ny iPod, skönt! Sen ska jag handla svarta jeanstights och nåt mer klatschigt som man kan ha på sig.
Resten ska jag spara till min utlomlandsresa jag ska göra i maj, och den andra resten till Peace&Love som vi ska boka snart :) Sommaren närmar siiiig....

Men nu ska jag äntligen börja på mitt hemprov i geografi.. Jag har alltid haft a thing for hemprov inom geografi. Ellaeh?!..

Hejdå åå å å åå ååååååååååååååååååå...

Inga kommentarer: