måndag 16 februari 2009

Paper planes

Dagens låt: M.I.A - paper planes.
Den låten får mig att tänka på förra våren. Grillfester fyllda med dans hos lisa. Jag vill ha vår!
Den här dagen har jag varit i skolan, slutade vid 16, då gick jag till helex för ett jobbigt spinningpass. Märktes tydligt att jag inte hade tränat på ett tag, började svettas efter 10 min typ..
Sen kom man hem, till en inte allt för lycklig mamma som tydligen hade fått ett brev angående min frånvaro. Den var på 31 %, och jag har en anledning till varje frånvaro som står på pappere. Ungdomsmottagning, körskola, sjukdom, stockholm eller bara för att jag är så förbannat skolless efter dessa 11 år på mitt hatställe number 1.
Men ICKe skall man få en chans att förklara sig innan det ska börja gastas här inne.

Imorn är en viktig dag.
Hoppas att erik kommer och hämtar mig ikväll. Puss på det.

En bild på mig och Maria förra våren,
där jag hade min vanliga pose. Underbett.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skolkgiirl :) Ska vi inte ha en grillfest snart? Det är väl vår nu, eller?

Anonym sa...

fin bild. nja

Anonym sa...

jo det ska vi! eller typ om en månad :) dåå är det mer vår