fredag 20 mars 2009

bring em back alive

hello.
imorse stressade jag upp mig som vanligt i mitt iskalla rum, sprang till duschen och sen till makeupen. där märkte jag att alla mina ögonfransar har gått av, så det var ju tipptopp. iväg på skolan och hade 45 minuters lektion, sen slutade jag för dagen... så nödvändigt att ens åka in. så då gick jag till hellan och tränade, sen lunch med pappa. sen körde jag till kommunhuset för en intervju med leffe tillsammans med catrine och cecilia, spännande.. men det gick iaf bra:-D sen fikabuffé på charm med brudzen som smakade dynga.. allt var gammalt och ähhhhh.

jag pappa och alice åkte till mediamarkt för att titta på lite viktiga grejer...elle. där körde jag runt 7 eller 8 varv på parkeringen för att öka spänningen där borta. inget hände.

så nu sitter man här igen.. det är fredagkväll och jag sitter och pluggar, inte likt mig. men så äreee... vaselin och ipod, behöver jag nåt mer i mitt liv? ne.

hejsan....

Inga kommentarer: