måndag 16 mars 2009

close your eyes

and i'll miss youuu..

den här dagen började underbart. vaknade 45 minuter för sent, stressade mig igenom duschen, håret och sminket så jag såg ut som smuts, sen var klockan halv när jag befann mig i trafiken vid kubal på grund av nån förbannad olycka, så då var jag en kvart sen redan där. jag kom fram till skolan, och då är inte lärarn där. tack gud. så typiskt livia känns det som.....

det blev trots allt en lång skoldag och efter gick jag och tränade med mina vanliga träningskompanjoner; en irakier med frityrolja i hela håret och allt uppsatt i en hästsvans och en arab med en underställströja. mysiga killar det där.

hem, fick mat, tvättade kläder. jag älskar att tvätta kläder, det ger mig en rokänsla i magen. typ som julafton...eller dagen innan födelsedagen...

resten av kvällen behövde jag sällskap, så jag och alice har sett på film och nu ska jag läsa senaste veckorevyn i sängen, godnatt!:)

Inga kommentarer: