lördag 7 mars 2009

yest

Gårdagen blev en lyckad kväll. Vi började alla mina favoritgirlzz + erik och simon hemma hos mig med att göra tacopaj som blev aasgod! Sen satt vi och diskuterade livets stora frågor i några timmar. Vi tänkte dra iväg på en asrolig och häftig fest, men vi orkade inte,s å vi stannade hos mig och badade lite jacuzzi med absolut rock klassiker, mys:D
Somnade vid två tre tiden kanske och sen vaknar man vid fem igen av att mattan startar dammsugaren för att få ut vatten ur hennes telefon? Smart drag mister krister.
Men hon städade iaf hela huset, så det var ju en big eloge till henne.

Imorse har vi som var kvar, jag, karin, emma och mattan suttit och lyssnat på libbans kraftfulla kommentarer och kontringar hela dan. Exempel på vad han säger: "Men duråå", "Duja", "Jag bryr mig inte" etc. Låter bra det där.....

Ikväll ska jag vara med min kära granne brallis:)

HEJjjjjjjdå

Inga kommentarer: