måndag 27 april 2009

Persimon


Idag har jag haft en dålig födelsedag hela dagen tills jag fick mina presenter :) Började lite lätt med att kugga på teoriprovet, följt av dåligt väder och en tråkig lektion. Men sen kom maria och stina och piggade upp dagen med en god lunch på tant anci, så det blev ju bra iofs då.

Måste nu läsa ut hela körkortsboken tio gånger till för att jag ska fatta nåt.. Fick tre poäng från godkänt, varför kan dom inte bara läsa mellan raderna och ge mig godkänt iallafall?! som jag har kämpat alla dessa månader....... Jag tror personligen att jag helt enkelt inte är gjord för att få högre än IG inom något ämne. Underbart.

Nu blir det OC och sängen. Imorn blir det nationella prov i engelska B, där jag troligtvis inte kommer få högre än IG som vanligt. Vad kan man vänta sig?

Tack för alla hjärtliga födelsedags-grattis och presenter. God nut.

Inga kommentarer: