torsdag 21 maj 2009

Påtalåten

Jag är nyss hemkommen såhär på kristi himmelfärdsdag.
Igår började kvällen hemma hos maja i stan med maja, stina, matilda och jag. Vi tog en drink och tröck en vessla, sen kom sKam och skjutsade oss ut till magnus i essvik av alla ställen. Där lekte vi snurra flaskan som back in the days, det var askul!
Tiden drog iväg och vid två åkte vi in till stan och skulle på krogen, men när vi kom in så hade allt stängt. Vad passade inte bättre då än att gå till Max? Så där satt vi ett tag tills vi åkte tillbaks till magnus.
Jag fick sova på ett stenhårt golv (som vanligt) för alla sovplatser var upptagna, så nu är man mör. Vaknade imorse och drog igång tvn, där vi såg en dokumentär om en tjej med puckelrygg. Det gav mig mycket.
Nu fick jag nyss skjuts hem och nu ska jag äta majs.

12 dagar kvar till Grekland :)

jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Inga kommentarer: