torsdag 28 maj 2009

Tell Laura I love her

Skola, kulturmagasinet där vi lyssnade på en kvinna som hade varit i Kenya, sen skulle jag träffa Stina för att åka till birsta. Påväg till bilen så träffade jag slibban och slöberg på viktoria som satt och njöt av en öl i solen. Jag vill också ta studenten nuu!! blir så avis på alla som springer runt med sina fula hattar.
..Men sen åkte vi till birsta jag och stina iaf, hittade lite grejs osv. Efter birstabesöket åkte jag till granloholm för att se fotbollsmatchen som var så viktig. Pang grät hela matchen för att hans lag inte vann, vi åt piggelin och kollade i old school kataloger. Det var trevligt!
Och sen hem.

När jag kom hem såg jag att min taxfree katalog hade kommit! SÅ den tittar jag i nu. Blir nog en parffe kanske..

BÖRJAR 13.30 imorn, skönt allehae!?!

Inga kommentarer: