onsdag 6 maj 2009

Tjockholmen.

ÄR precis hemkommen från en tvådagars i stockholm med klassen. Började i tisdagsmorse med att kliva upp halv sex, sen åkte vi buss i fem timmar där jag höll på att spy på allt och alla. En buss fylld med folk som skriker och luktar svett, sjunger högt och pekar och klappar händerna så fort det kommer fram en tv i bussen som att dom aldrig har sett en tv förut. Det gjorde att jag vägrade åka buss tillbaks med dom, så jag tog tåget hem. Men till storyn.

Vi kom fram dit, gick till rikstadshuset och tittade lite. Seen vandring runt runt i cirklar i 5 timmar tills vi åt mat tillsammans allahopa. Efter ze food stod vi runt i en ring och undrade vad vi skulle göra tills vi plötsligt kom på att vi kunde sätta oss på ett mysigt ställe och röka vattenpipa och dricka drinkar. Vi hamnade på ett sushiställe där vi drack ett öl och sen gick vi vidare till STURRAN för lite krogas. Efter fem krogar trodde alla vakter att jag var 14 år gammal så jag kom inte in nånstans längre. Då åkte vi hem.
Somnade vid fem och jag fick sova på ett hårt trägolv för att i min säng låg det en strandad säl och snarkade.

Idag har det varit kallt ute och när alla andra hade åkt hem med bussen så gick jag på stan själv i två timmar. Hittade inte ett skit, så då tröstköpte jag smink för 500,Hoppas det passar sig.
Har iaf haft askul:)

Nu äre gonatt. Puzz puzz

Inga kommentarer: