måndag 22 juni 2009

Boom bom pow

Dagen har spenderats med Alice som äntligen har kommit hem från kreta. Roligt att hon var svarting och där satt jag brevid helt genomskinlig.. Men det gör inget för alice är fortfarande min bästa alice. Eftersom att hon är just min bästa alice så tänkte jag ju passa på att umgås lite med henne nu, men NÄHÄ, så åker hon till göteborg nu om en timme? Toppen!

Istället så åker jag, stina, maria, lisa, alexander, lisa och camilla(?) till peace and love på torsdag så det blir lite ordning här. Jag ska njuta av the kooks, håkan hellström, the sounds och många fler!!

Den här kvällen har däremot spenderats på KB med tusenbröder och citrontuggummi. Det gör vi alldeles för sällan, det måste vi definitivt göra om.

Ska upp tidigt imorn och göra rätt för mig som vanligt folk. Så gonatt.

Inga kommentarer: