måndag 15 juni 2009

Long time no see

Nu är det snart en vecka sedan jag och Maja kom hem från Kreta. Det var en av de bästa veckorna i mitt liv, hade så förbannat roligt!! Sola hela dagarna och party hela kvällarna. Enda problemet var väl att jag inte orkade sola så mycket, blir så rastlös i solen så jag är inte speciellt brun =( men vad gör det om hundra år.

Kom hem i onsdags, då började också alla studentfiranden. Onsdag blev det film hos Stina och Jimmy och ett glas o'boy, sedan hade jag feber och frossa hela natten så då åkte jag hem och sov.

Torsdag tog Emil och Slöberg studenten så då var jag och karin in en sväng och kika på dom, sen hem till emil på mottagning och åt en bit mat. Nähä, vi åt inte. Men pojkarna hade nog tagit sig en drink för mycket för omväxlings skull =)
På kvällen körde jag och skjutsade runt på massa folk, sen hem och sov.

Fredag tog Simon studenten, så då var vi först hemma hos mig på en bit mat, sen gick vi hem till Jimmy och tog en drink. Vidare mot Skedlo till alice där vi var i en halvtimme ungefär. Sen tog vi en taxi tillbaks.

Lördag blev en lugn lördag med McDonalds, stina, emil och jimmy. Skönt. Samma med söndag.
Måndag idag och jag ska fika med Maria, det var längesen :)

Om en vecka är det Peace and Love! Längtar :)

JAG VILL TILLBAKS TILL UTOMLANDS!!

1 kommentar:

Mäs sa...

du var ju hos mig med:(