tisdag 16 juni 2009

Vad ska det bli av mig

Här sitter man en tisdag den 16 juni 2009. 18 år och arbetslös. Jag har ingenting att göra på hela sommaren, förutom de få veckor som är inplanerade med evenemang. Så vad ska jag göra?
Den här dagen har jag iallafall inlett med att vakna sent, tagit en springtur innan frukosten, ätit en god frukost i lugn och ro tillsammans med korsord. Det kanske inte är så illa ändå. Fast jo, i längden blir det nog långtråkigt.

Nästa onsdag drar vi iväg på Peace and Love festivalen, där jag ska se massor med bra band, gå runt i gummistövlar och leva livet, det ska bli hur skoj som helst!

När vi kommer hem är det gatufesten, funderar på att eventuellt gå en dag, men det kan bli tight. Får se hur det blir med den saken...

Hela juli är oplanerad, mer än att jag vill ha sol och umgänge, men det lär ju bli svårt.

I Augusti ska vi eventuellt åka till Spanien, om inte, så vill jag och maja försöka åka till Kreta en gång till. Det var ju det bästa vi har gjort? Så dit måste vi.

Inga kommentarer: