fredag 7 augusti 2009

You don't know me

Runt 19 åkte jag och Stina in mot stan och åt en god middag på Saffran. Vi hade massor att ta igen, så vi pratade flickprat så som bara vi pratar:D Sen åkte vi vidare mot hemmakväll och hyrde två rullar och köpte lite snarra. Hem till mig, slog igång en rulle, sen åkte hon hem.

Då tog jag mitt pick och pack och drog över till Jimmy för lite tusenbröder. Mitt i all spänning och extas kommer plötsligt Christoffer inklampandes. Alltid lika angenämt att träffa honom. Så där satt han som vanligt och berättade alla historier om alla kvinnor han har avlat. Bland annat om en prostutierad negerkvinna han köpte i Danmark för inte så längesen. "Your pussy is beautiful like a fucking flower!!!" Bara han som skulle kunna skrika ut nåt sånt. Haha människan är sinnessjuk:D

Nu åkte jag hem och la mig i mitt 500 graders rum i celsius. Kommer aldrig att kunna somna.. Men nu ska jag iaf göra mitt bästa och sen hoppas på sol imöra. ADJÖ!

Inga kommentarer: