torsdag 1 oktober 2009

Ågren

Jaha, här sitter jag nu igen, vilsen i min egen trädgård. Har aldrig känt den här känslan förut, men det är en touch av beslutsångest. Har köpt världens kanske snyggaste skor, men jag kan inte gå i dom, dom är dyra och jag kommer aldrig använda dom. Trots det så envisas jag med att ha dom kvar! :( Vet inte om jag ska lämna tillbaks dom eller inteeeee.... Men jag tror att Lisa övertygade mig om att det är bäst att jag har kvar dom.

Nästa problem i mitt liv just nu är att jag har en svenskauppsats som ska vara inlämnad imorgon och jag har knappt börjat. Tack för att du är så förstående Mattias.

Längtar till imorgon klockan 13.35, då slutar jag för dagen och ska ta en runda på staden och leta nåt piggt i kläd eller skoväg, sedan hem och leka med mitt utseende. Snart är stina myndig!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Inga kommentarer: