söndag 22 november 2009

Ze weekend

Sällan tiden går för fort. Nu är det söndag? Aa, men så kan det vara ibland.
I fredags lagade jag en saffrans-vitlöks pasta med skaldjur med stina, sen skjutsade simon in hos till en förfest i stan. Satt där en stund, och runt tolv drog vi ner på stadshuset. Träffade en massa gamla godingar ute, så det var topp. Fick skjuts hem runt 2-3 tiden, då åt jag och stina nachos och såg på fucking åmål.

Lördag spenderades i birsta med pappsen. Sen blev jag bjuden på en middag hemma hos Lisa, och sen gick vi ner på på pipeline. Såg aldrig ram di dam, som jag egentligen skulle se. Kände att det inte var nånting för mig att sitta inne på pipeline, fick dessutom ont i huvet. Men det var kul så länge det varadee. Så jag åkte hem, stannade till hos nina en stund, och sen blev det Gudfadern med pappa.

Idag vaknade jag jättesent. Snart ska jag städa. Ikväll hoppas jag på att få gräva lite mask.

Hedjj..

Inga kommentarer: