fredag 11 december 2009

JESUS!!!!!

Jaha, då var det fredag igen. Hade spanska, fattar inte ett skit av det nu för tiden, vad har hänt?! WAaaaaaaaaaaaaaaaaaay too svårt för min smak just för tillfället. Måste flytta dit för att lära mig det. Sen var det luciatåg.. suck.. Och sen hade jag ett naturprov som jag tror gick helt okej. Sen fick jag schlutta. Hem, till ett omgjort och städat rum som mamma hade fixat. Naaw.

Sen ska jag hem till majsan och äta en bit middag och se Idolfinalen, och seeen blire väl en sovstund!!

Imorn äre däremot dax att ställa sig på scen igenHAaaaahaha. Jag linta och majsan ska ställa oss där uppe som topp tre iaf! Dessutom fyller gamle manja år imöra så det ska vi fira hårt;)

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu regnar det.. Heej!

Inga kommentarer: