onsdag 27 januari 2010

frosty the snowman

Vilken underbar dag. Elle? Va den verkligen så underbar? två meter snö och en äcklig skoldag.

Dagens läte: Andning som en man på 350 kg, med öppen mun på grund av för mycket snor i näsan och fett i bihålorna.

Dagens roligaste: Satt och hade håltimme mellan 13-15 för att sedan gå på en spanskalektion som var inställd.

Dagens hurtigaste: Vägrar stenhårt att åka tillbaks till stan för att träna, eftersom att det tog ungefär två timmar för mig att komma hem.

Dagens godaste: Lunchen bestod av någon brun gegga med fettknölar i som lätt kunde misstas för diarré.

Dagens fräschaste: Jag spillde denna diarré över hela halsduken, så jag luktade mat resten av dan.

Dagens smalaste: När jag kom hem åt jag upp i princip allt som fanns i både kyl, frys och skafferi.

Dagens måste: Måste plugga ikväll... Jag som älskar att plugga!

Inga kommentarer: