tisdag 16 februari 2010

What a wonderful world......

Mår dåligt just nu på grund av diverse faktorer. Tillåt mig att dela med mig av dessa.

1. Min mage lider av laktosintolerans och jag tröck just i mig en semla på 10 kvadratmeter.

2. Jag har nässelutslag över hela ansiktet, lätt att misstas för en tonåring i puberteten med grova akneproblem.

3. Det är fortfarande -20 grader ute.

4. Jag har en polare som jag träffar till ett syfte, det syftet är inte att gifta mig med honom. Min mamma tror stenhårt på att denna människa utnyttjar mig, då vi förmodligen utnyttjar varann lika mycket.

5. Jag har inga kläder, därav att jag alltid går runt i samma utstyrsel; kan lätt misstas för en uteliggare.

Ja, det var väl en uppiggande afton måste jag medge. Till råga på allt har jag ont i hövvet 24 timmar om dygnet.

......

Inga kommentarer: