onsdag 17 mars 2010

STEREROOOOOooo...

Min skoldag: 15.00 - 16.08... Sen åket jag och sara på spinning+core. Jag åkte hem, åt makaroner, sen har ajg legat i samma position sen kl 19....Fräsch brud. Har inte gjort nån som helst nytta heller. VARFÖR INTE??? JAG MÅSTE JU PLUGGA!!!!!!! orkar knappt öppna dokumentet.

Denna kväll insåg vilken nolla jag är. Orkar inte ens plugga på nåt dassigt skit som det är MITT fel att jag har fått IG i i ettan. Jag har haft två år på mig att plugga upp denna skit, men har inte orkat....

Får väl helt enkelt gå ett fjärde år eller komvux. Eller ta livet av mig. Det är bara dom alternativen som existerar just nu.

Bara idioter som går komvux eller fjärde år. Sopa

2 kommentarer:

Massan sa...

Kämpa på, min vän:) Det är inte alls bara idioter som går Komvux. De som går på Komvux har i alla fall orkat med att göra det de inte orkade på gymnasiet. Det är väl asbra? Komvux = Inte slutet av livet. Puss påre!

Sannaw sa...

Tack för ditt stöd, har iaf gjort två prövningar på två kurser idag som gick helt okej bra så jag behöver nog inte ta livet av mig:) Puss